«Зустріч двох особистостей подібна контакту двох хімічних речовин: якщо є хоч найменша реакція, змінюються обидва елементи.» К.Г.Юнг

/Files/images/fe3bd920d2e9660906f2438006dc66d1.gif

«Індивідом - народжуються, особистістю - стають, індивідуальність – відстоюють.» А.Г.Асмолов

/Files/images/fe3bd920d2e9660906f2438006dc66d1.gif

Краще плакати у психолога, ніж сміятися у психіатра. (Невідомий)

/Files/images/fe3bd920d2e9660906f2438006dc66d1.gif

Практичний психолог

Зубкова Вєста - Вєроніка Володимирівна

Мій головний принцип: бачити в кожному, хто прийшов до мого кабінету, особистість.

Бережливе і спокійне ставлення+ професійний вплив=запорука успішного вирішення Ваших проблем та проблем Ваших дітей.
І дорослий і дитина – будь-яка людина потребує , щоб її зрозуміли, прийняли та підтримали. Кожний має можливість залишити в кабінеті психолога свої страхи, сумніви, невпевненість, «важкі почуття». Кожний може навчитися жити в більшій гармонії із собою та світом!

Пам'ятка для вчителів.

Характеристика труднощів

Рекомендації

Повільність (не встигає виконувати завдання, не одразу розуміє, повільно пише, читає)

Причиною може бути тип нервової системи. На уроках не підганяти, заздалегідь повідомляти запитання, повторювати завдання декілька разів, надавати додатковий час.

Батькам – рекомендується обстеження у психоневролога, додаткові розвивальні заняття пам'яті та уваги.

Погано вчиться (труднощі у запам'ятовуванні, недостатній словниковий запас, несформованість навчальних навичок)

Причиною може бути педагогічна занедбаність, недоліки виховання або низький інтелектуальний рівень дитини.

Необхідні додаткові заняття. Бажано давати завдання зниженого рівня складності.

Підбадьорювати, відзначати навіть невеликий успіх.

Батькам – займатися розвитком дитини.

Часто хворіє ( атому не засвоює матеріал, погано розуміє і запам'ятовує)

Причиною може бути порушення нервової системи. Вимоги до таких дітей треба знизити. Використовувати посильні індивідуальні завдання.

Батькам – консультування у лікарів-спеціалістів.

Труднощі у читанні і письмі (поганий почерк, пропуски літер, недописування, заміна тощо)

Причина – недорозвиток мовлення.

Допомога логопеда. Підтримка, похвала учня.

Надмірна рухливість (схильність до відволікання, труднощі у концентрації, імпульсивність, порушення дисципліни)

Причина – неправильний стиль виховання, емоційні порушення. Головне в роботі з ними – терпіння і наполегливість. Вчити доводити справу до кінця, давати невеликі завдання, здійснювати контроль, заохочувати бажану поведінку.

Батькам – зайняти дитину в спорті, гуртковій роботі.

Емоційні порушення (тривожність, замкненість, боязкість, нерішучість, сором'язливість)

Доброзичливе ставлення, підтримка. Не викликати до дошки. Відповідь лише на невелику аудиторію. Підготовка рефератів. Підтримка активності й самостійності. Спілкування без залякування і покарань.

Батькам – консультація у фахівців.

Труднощі в контактах (погані взаємини з однолітками або відторгненість у класі)

Допомогти стати потрібним і бажаним. Звертати увагу однокласників на успіхи цих дітей. НА позакласних заходах давати можливість проявити себе.

батькам – сприяти дружбі з іншими дітьми.

Агресивність, запальність, дратівливість

Виявити максимальну стриманість і терпимість. Необхідно стати “союзником” дитини, щоб спрямувати її активність у конструктивне русло. Тактовно вчити самоконтролю й стриманості.

Батькам – переглянути систему сімейного виховання, особливо сферу покарання. Давати щоденні установки на правильний тип поведінки, самоконтроль.

Демонстративність (бажання бути в центрі уваги)

Надавати можливість висловлювати власну думку перед багатьма “глядачами”. Звертати увагу на позитивні дії. Зауваження – нейтральні, іноді тільки поглядом.

Батькам – крім виховання “Я” в дитини, звернути увагу на формування звичайних людських рис.

Інфантильність (незрілість, “дитинність”

Виховувати самостійність, відповідальність.

Батькам – переглянути своє ставлення до дитини, як до маленької. Дитина має бути зрілою, відповідно до її віку.

/Files/images/18111813.gif

Зняття психоемоційного напруження

Вправа „ Джерело енергії ”.

Мета: розслаблення плечових і потиличних м΄язів. Нормалізує дихання, насичує мозок киснем, завдяки чому поліпшується слух, зір.

Зручно сидячи, покласти руки перед собою (на стіл або на коліна). Видихнути, голову повільно опустити, щоб підборіддя торкнулося грудей. Відчути, як розслабилися м΄язи потилиці, повністю розслабити плечі. Відтак повільно підвести голову і при цьому зробити вдих. Відкинути голову назад так, щоб грудна клітка розширилась і наповнилась повітрям. Тричі повторити вправу.

Вправа „Не все так просто”.

Мета: мобілізація уваги, мотивація до подолання труднощів, тренування координації рухів.

Правою рукою намалювати хрест. Лівою рікою намалювати коло. А тепер спробувати зробити це одночасно: правою рукою намалювати хрест, а лівою – коло. Можна однією долонею погладжувати коловими рухами живіт, а другою – торкатися голови і т.п.

Рекомендації батькам

/Files/images/рекомендації батькам-1.jpg

Я серджусь! Що робити?

/Files/images/docx146-1.jpg

1. Десять ключей успешного воспитания (гиперссылка)

2. Десять советов отцам и матерям (гиперссылка)

3. Отец забывает (гиперссылка)

4. Трудности поведения и характера (гиперссылка)

5. Полярное мышление - прямой путь к страданиям (гиперссылка)

6. Адаптация к школе

7. Если ребенок упрямится

8. ДЕСЯТЬ ЗАПОВЕДЕЙ ДЛЯ МАМЫ И ПАПЫ БУДУЩЕГО ПЕРВОКЛАССНИКА

9. Рекомендации родителям будущих первоклассников.

/Files/images/19.gif/Files/images/19.gif/Files/images/19.gif

Кiлькiсть переглядiв: 954

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.