ПРОГРАМА ШКОЛИ „ЛІДЕР”

Нова суспільно-політична ситуація, в яку вступає наша країна, інноваційні зміни в сучасній системі шкільного виховання висувають нові вимоги до особистості лідера будь-якої формації, зокрема і класного колективу. Лідер – це особистість, яка має авторитет у групі і за якою група визнає право бути організатором діяльності й регулювати стосунки в ній. Школа „Лідер” заснована при Учнівському парламенті, спрямовує свої зусилля саме на розвиток і вдосконалення найкращих комунікативно-організаторських здібностей учнів, які є офіційними і неофіційними лідерами класів та окремих мікрогруп. Така форма роботи дозволяє відстежувати актуальні проблеми, які є в учасників, сприяє усвідомленню ними своїх індивідуально-типологічних особливостей, а також їх ефективному використанню у своїх колективах. Формування успішних лідерів передбачає перенесення здобутих знань і навичок у середовище ровесників, що забезпечує більшу результативність виховної роботи. Школа „Лідер” розрахована на учасників віком 15-17 років.

Мета: вдосконалення лідерських здібностей учнів

Завдання:

· поглиблення знання учнями самих себе, своїх психологічних особливостей, усвідомлення своїх дій і думок, зміцнення позитивних якостей особистості, набуття навичок адекватної поведінки у певних соціальних ситуаціях;

· відпрацювання організаторських та комунікативних здібностей, що характеризують особу лідера групи;

· формування стратегії дій лідерів з перенесення здобутих знань і навичок на актив та весь колектив класу.

Регламент проведення.Програма школи „Лідер” передбачає 9 занять по 1 годині. Заняття проводяться 1 раз на місяць.

Склад групи.Школа розрахована на офіційних (формальних) лідерів класів, обраних старостами, представників Ради школи, та неофіційних (неформальних), виявлених на основі соціометрії. Оптимальна кількість – 10-15 осіб.

Методичні прийоми, що використовуються на заняттях: інформаційне повідомлення, експрес – діагностика, мозковий штурм, тренінгові вправи, рольова гра, бесіда, обговорення, міні – твір, театралізована гра.

Календарно-тематичний план

№ п\п Тема заняття Дата проведення Відповідальний
1. Лідер і лідерство · Привітання – знайомство · Вироблення правил роботи групи. · Інформаційні повідомлення „Стилі лідерства” вересень Савельєва О.В., педагог-організатор, куратор дитячого самоврядування
2. Лідер і лідерство · Експрес – діагностика лідерських здібностей. · Мозковий штурм „Лідер – це...”. · Вправа „Емблема лідерства”. жовтень Савельєва О.В., педагог-організатор, куратор дитячого самоврядування Хміль А., голова ДО «Дружба»
3. Основи лідерства Методика „Аукціон”. листопад Хміль А., голова ДО «Дружба»
4. Основи лідерства · Методика „Імена по батькові” · Методика „Історичні портрети” грудень Савельєва О.В., педагог-організатор, куратор дитячого самоврядування Хміль А., голова ДО «Дружба»
5. Лідер у тобі · Гра-розминка „Хто я?”. · Вправа „Асоціативний ланцюжок” · Взаємна характеристика „Дзеркало” січень Савельєва О.В., педагог-організатор, куратор дитячого самоврядування Хміль А., голова ДО «Дружба»
6. Лідер у тобі · Гра – розминка „Оратор”. · Діло гра „Лідер” лютий Савельєва О.В., педагог-організатор, куратор дитячого самоврядування Хміль А., голова ДО «Дружба»
7. Лідери – одноліткам · Розгляд проблемних ситуацій · Вправа „Паркан ідей” березень Савельєва О.В., педагог-організатор, куратор дитячого самоврядування Хміль А., голова ДО «Дружба»
8. Лідери – одноліткам Театралізована гра „Турнір предметів” квітень Савельєва О.В., педагог-організатор, куратор дитячого самоврядування Хміль А., голова ДО «Дружба»
9. Лідер майбутнього · Міні – твір „Яким я буду через 20 років”. · Вправа „Кодекс поведінки лідера”. · Вправа „Баласт”. · Підсумки роботи школи „Лідер” травень Савельєва О.В., педагог-організатор, куратор дитячого самоврядування Хміль А., голова ДО «Дружба»
Кiлькiсть переглядiв: 790

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.